Python Start
A Python alapjai gyerekeknek kurzuson az algoritmusok és Python programozás alapjait tanítjuk meg. Turtle és PyGame használatával interaktív játékokat készítünk, megismerkedünk az angol nyelvű szakszavakkal és kifejezésekkel.
A kurzus időtartama:
- heti 1 alkalom online vagy tanteremben
- 90 perc / alkalom
- 2 iskolaév

PROGRAMOZÁS
alapvető ismereteket és programozási elveket alkalmazni a Pythonon; a fejlesztőkörnyezetet professzionális munkaeszközként használni; a kijelölt feladatok keretein belül programozni; programozva a játék világában grafikus figurák és objektumok létrehozását; programokat írni a képzés és a szakmai kódkönyvtárak felhasználásával; a program tesztelése és hibakeresése; elvégzi a kód optimalizálását.

KÉSZSÉGEK

EGYÉB ISMERETEK
Python Start – első év
1. modul: A Python nyelv alapjai
• Változók – input függvény
• Kifejezések, adattípusok
2. modul: Vezérlési szerkezetek
• Beágyazott feltételes kezelők
• Ciklusok
3. modul: Turtle modul
• Ciklusok és függvények
• Modulok használata: random és math modul
• Turtle – Lineáris algoritmusok
• Turtle – Változók és függvények
• Turtle – Ciklusok
• Turtle – Feltételes kezelő
4. modul: Objektum orientált programozás
• Események és azok kezelése
• Osztályok
• Öröklődés
5. modul: Projektkészítés
• Listák: objektumlista összeállítása, index szerinti listák iterálása
Python Start – második év
1. modul: Adatstruktúrák
• Adatstruktúrák: listák és szótárak
• Beágyazott adatstruktúrák
• Kivételkezelés
2. modul: Ablakos alkalmazások fejlesztése
• Alkalmazási felület tervezése
• A professzionális „Memory Card” alkalmazás létrehozása PC-re lépésről lépésre
3. modul: A fájlok kezelése
• Adatok olvasása és írása JSON fájlokból és JSON fájlokba
• A „Smart Notes” ablakos alkalmazás létrehozása címkék segítségével
4. modul: Automatizált képfeldolgozás
• A képek átméretezése, áthelyezése és fényerejének, színének vagy kontrasztjának beállításai
• Tömeges képfeldolgozás
5. modul: Játékfejlesztés haladó szinten a PyGame segítségével
• Különböző sprite-ok és tulajdonságaik
• A sprite fizikai tulajdonságainak alkalmazása
• Játékon belüli eseménykezelés
• A játék vizuális megjelenése: hátterek és zene
6. modul: Bónusz modul
Jelentkezz bemutatóóránkra!
Szeretnéd megtudni, hogy hogyan tud hozzájárulni a kódolás és a digitális írástudás a gyermeked jövőbeli sikeréhez? Milyen módszerekkel tanítunk? Miben kap többet gyermeked, mint bárhol máshol? Látogass meg minket, és megmutatjuk! Gyere el ingyenes nyílt napunkra online vagy személyesen és tanáraink segítségével megismerkedhettek egy izgalmas új világgal. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget!
Az regisztrációs ürlap kitöltésével részvételi szándékodat jelzed ingyenes bemutatónkra.
Itt választhatod ki, hogy a bemutatón személyesen vagy online szeretnél résztvenni. Mire számíthatsz a bemutatón? Személyes bemutatóórán: helyszín: Eco-office (Budapest, Izabella utca 64/b )
A bemutató két részből áll:
- az első részben a gyerekek saját platformunkon fognak dolgozni, már ezen a foglalkozáson programot fognak írni és belekóstolnak a kódolás világába. A gyerekek a kódolást otthon is folytathatják, mert egy napig hozzáférést kapnak a platformhoz.
- a második részben a szülőket tájékoztatjuk az iskolánkról, az oktatási módszereinkről, valamint részletekbemenően kérdéseket tehetnek fel.
Online bemutatóórán: mire van szükség?
- számítógépre (kamerával, hangszóróval, mikrofonnal, chrome böngészővel és internet kapcsolattal).
- emailben kiküldjük a platformra való belépéshez szükséges linket, felhasználónevet és jelszót.
- belépés után egy rövid tájékoztatót követően a gyerekek fognak kódolni, feladatokat megoldani.
- ezt követően a szülőket fogjuk tájékoztatni a kurzusról, oktatási tematikánkról és egy kötetlen beszélgetéssel fejezzük be.
Kérlek benneteket, hogy 10 percel korábban jelentkezzetek be!